De zorg voor onze klant inspireert ons elke dag opnieuw en staat centraal bij alles wat we doen. Ons doel is het creëren, ontwikkelen en aanbieden van totaaloplossingen. Alle andere activiteiten ondersteunen mee deze hoofdactiviteiten.   Dit is en blijft na bijna 35 jaar nog steeds onze voornaamste bestaansreden. 

We helpen onze medewerkers om zich tijdens hun loopbaan te ontplooien. Dankzij hun kennis, ervaring en motivatie zijn we ervan overtuigd dat we tot de toonaangevers in de bouwsector kunnen blijven behoren.

Het is eveneens onze missie om verder te groeien en te ontwikkelen als een vooraanstaand fabrikant in de  markt van ramen en deuren. We streven ernaar om een bevoorrechte partner te zijn bij onze bestaande klanten en een revelatie voor onze prospecten.

Onze strategie is om producten te leveren die voldoen aan KIWA standaarden alsook aan klant specifieke vereisten, aan een competitieve prijs die tegemoet komt aan hun verwachtingen en die het bedrijf in staat stelt verder te groeien. Hierbij vormen flexibiliteit en kwaliteit de twee belangrijkste kritische succes factoren.